Alla inlägg den 18 februari 2011

Av SandraKarro - 18 februari 2011 13:41

Jaaaa antligen ska vi aka fran Bangkok, har vart har en dag for mycket.. Inget for oss med andra ord.. :) Smaken ar som baken, vissa gillar Bangkok - andra inte..

Karro ar numer yatzymastare.. Vi har hallt oss i  skuggan i dag men anda har jag (Sandra) lyckats branna axlarna sa jag ser ut som en lite gris.. noff noff!

I morgon klockan 09.00 beger vi oss i taxi till flygplatsen och sedan brum brum ivag till Phuket.. Efter det taxi till piren och farja ut till Phiphi.. Blir en resdag i morgon med andra ord..

Som vi har langtat efter havet och stranden, jag har fatt Karro foralskad i watermelonshake!

Forbaskat gottit..

Pa Khaosan road ar det full rulle dag som natt... Miljoner forsaljare, restauranger, barer med mera... vart hotell ligger nastan mitt pa Khaosan road, sa bara man aker ner till entren ar man ute i stimmet.. Ett hotell att rekomendera dock om man vill bo har... Ganska billigt och helt ok standard..


Ma val salange sa hors vi fran Phiphi nasta gang!

xoxo

Sandra&Karro

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards